17-08-2012

Tyvärr inga bilder i detta inlägg :( Tycker själv att det är något ni förtjänar efter veckans frånvaro, men har tyvärr inget roligt i bildväg att bjuda på.. Men lite annat smått och gått kan jag rapportera!

  • Har äntligen slutat lyssna på kärlekslåtar igen! = humöret är på topp! .. eller däromkring iaf haha, man får inte förvänta sig för mycket :)
  • Red för första gången på flertalet månader i onsdags, vilken dröm! En snygg liten travare i sina bästa år (runt 18) som inget hellre ville än att trava fort rakt fram med sin bästa kompis och skvätta ner sin ryttare i älven. Jag hede hysteriskt kul, verkligen! Har nu även skitet inställt på monté framöver :D träna träna!
  • Huvudlaget är på G. Fick idag klart pannandet och slog alla hålen. Bara slutputsen kvar alltså. Och lite pappersarbete, men det tänkte jag ägna helgen åt :) Blir bedömt under måndagen som det ser ut nu. Känns skönt att slippa stressa mer över det. Det ser faktiskt helt okej ut. Pannbandet riskerar dock att vara något för litet, hästen det är gjort till är ganska stor, men eftersom att tanken var ett svängt rundsytt pannband så vinner man ju några centimener på att dra ut det och låt det vara rakt (Även om det inte är riktigt lika snyggt), och om det ändå inte skulle tänkas passa kan man ju alltid byta till ett annat.

Se möjligheterna mina vänner! Nu peppar jag ett ordentligt träningspass trots träningsverk, härligt
//Moa

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback