Att bo på landet

Att bo på landet kräver vissa uppoffringar. Igår var det täckningen som tröt, inga uppdaterigar med andra ord. Det blev även väldigt begrensat med sms och samtal igårkväll då det fanns noll mottagning i min lägenhet. Det som blev gjort blev gjort nder en kvällspromenad med myggen, huvva!

Men nu till lite goda nyheter! Huvudlaget är helt klart och blev bedömt idag :) Eller ja, jag ska sy ett nytt pannband imorgon då jag misstänker att det jag sytt är lite för litet för jättehästen haha. Men jag fick faktiskt riktigt fina betyg för huvudlaget. Bland annat 4 för fodringen i nacken, 3,9 i helhet och 3,8 för kantputs och kalkyler (Betygssättningen går upp till 5, men lärarna ger ej över 4 där vi är just nu i vår utbildning).


Så fort huvudlaget följt med hem kommer det helhetsbilder :)

//Moa

Trackback