Omotiverade dagar..

Jag orde vara smått lyrisk.. eller åtminstånde super peppad och motiverad nu när jag äntligen är klar med min provbossa. Usch vad den krävde arbete! Visserligen blev den ganska fin också, kanske ännu finare om man inte stressat igenom den (idén är fin, kanske inte utförandet i detta fallet). Att jag är klar med den innebär ju att jag kan lägga obruten uppmärksamhet på huvudlaget. Och o, det gjorde jag. Men gud så jag kände mig omotiverad!

Har nu klart nackstycke, sidostycken och nosremmen. Jag började på käkremmen mot eftermiddagen och var så glad över att det inte var så mycket kvar på huvudlaget. Då upptäcker jag migsjälv med att sitta och stressa igenom huvudlaget och SLARVA!! Nä, fy och skam! Intalade migsjälv att lämna det åt sidan till imorgon istället. Jag vill kunna vara nöjd med det arbete jag gör, slarv är inte acceptabelt, FY! (Bild kommer förhoppningsvis upp imorgon) Försöker nu även besluta ifall jag vill göra ett pannband med strasskedjan jag köpte eller om jag ska göra ett rundsytt (har fått en liten förkärlek för rundsytt haha)
//Moa
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback