Vad man gör av överflödig kreativitet

Var så glad idag över att det var tisdag och därmed möjlighet att jobba på skolan fram till sju. Precis vad mitt huvudlag behöver! Min ultramoderna skolan drabbas då av en trasig säkring (tror vi iaf.. kan också vara byggnaden som håller på att rasa ihop) som släckte ner halva skolan (dessvärre den halva som vi använde oss av). Men iallafall, eftersom ingen av de ansvariga visste hur vi skulle lösa detta problem beslöt de sig att skjuta problemet till framtiden och skicka hem oss elever tidigare. Blev inte mycket gjort med andra ord, suck..

Istället for jag hem till min enkla boning och använde min kreativitet till annat. Nämligen detta:

Ja vi får väll se om jag kan få någon ordning på den också någon vacker dag. Huvudlaget har dock huvudprioritet :) Nackstycket är påbörjat och eftersom det är den mest komplicerade biten så vill jag inte säga så mycket om hur det går än. Många svåra moment kvar som gör mig galet nervös. Men blir det bra så tror jag det kommer bli super! Så jag hoppas och ber!
//Moa
Trackback