Strasskedja <3

Har letat runt på internet de senaste dagarna efter en strasskedja. Var inte långt ifrån att ge upp hoppet när jag insåg att det kallas strassKEDJA, och inte strassBAND eller strassLÄNK. Haha, ibland är man lite trögtänkt tror jag.. Aja, jag är nöjd, klickade hem 40cm (fanns tyvärr inte mer på lager) till ett överkomligt pris! Hoppas att det ska bli perfekt på mitt travhuvudlag :D ska även ta mig tid i helgen och kolla upp måtten med ett riktigt huvudlag (litar inte riktigt på det vi har på skolan, det har nog aldrig ens blivit buret av en häst). Mest för att se om jag kan göra det lite smalare, föredrar smalare remmar :)

Den fanns i några olika färger, men denna valde jag att beställa. Spänd på att få se den i verkligeheten och håller tummarna för att 40cm ska räcka!
//Moa
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback