Elitloppet närmar sig!

Någon mer som tänker vallfärda till Stockholm under elitloppshelgen? Min helg verkar bli allt annat än vad som planerades i våras, men trots detta ska helgen bli kung! På fredag hade jag tänkt fara ner för att vara med på föreläsningen som svensk travsport erbjuder på infra city innan auktionerna, någon som ska dit kanske? :)

Jag fick i helgen en fin elitlopps t-shirt, underbart! Blir med andra ord en riktigt härlig helg att se fram emot! Taggar mitt första elitlopp live (seriöst jag är ju lite efter) och håller tummarna för Comander Crowe och Brioni, vilka kungar :D

Har idag klarat av ytterligare några lagningsarbeten från hästfolk runt om i landet. Imorgon blir det alltså att rengöra två par tömmar (självklart roligare att skicka iväg rena fina arbeten) och sedan paketera för att skcikas upp till Umeå. Även en långbrösta är lagad och ska med ner till Stockholm på fredag. Ska jag erkänna trodde jag att dessa ihop med två säkerhetsvästar va de sista lagningar jag skulle ta på mig innan sommaren, men nejdå, redan i helgen hämtar jag upp några täcken som tydligen är trasiga. Blir roligt att laga annat än tömmar och säkerhetsvästar haha :)

Aja, hoppas vi syns till helgen allesammans, om inte annat så ha det bra och bänka er framför TVn lagom till elitloppet! Tro mig, Brioni och Commander Crowe is the shiet!

//Moa

Kommentarer
Angelica säger:

Haha, lustigt att du håller tummarna för i princip .. De hästar jag tycker minst om i hela fältet! XD Men du får ha det så roligt! Var där 2008 och 2010, och har jag fått se Johnny Takter vinna elitloppet en gång (2010) kan jag dö i frid. Auktionen imorgon hade jag gärna varit på! Tur att man brukar kunna se dem live på ASVT.

2012-05-24 | 18:07:44
Bloggadress: http://angelicategenfeldt.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback