Goda nyheter :)

Jag drunknar för stunden i lagningar, två säkerhetsvästar från Solvalla travskola (som förövrigt är ett helvete att laga), två tömmar från Forslunda samt en grimma tillhörandes stallägaren i mitt nya stall :) Hade det inte varit för alla andra skoluppgifter som ska göras hade det faktiskt vrit ganska roligt. Lagninga ÄR roliga! Men att hoppa mellan skolarbete och lagningar gör en alldeles kollrig i skallen haha

Men som jag skrev, jag har lite goda nyheter :) Alla efterlysta mejl har inte hamnat i inkorgen än, men jag vänar fortfarande spänt på fler spännande nyheter. Men låt oss börja någonstans.. Idag börjar jag officielt leta travhäst! Min supergulliga mormor, även en trogen bloggläsare, har gjort detta möjligt så jag vill tacka henne så otroligt mycket!!

Mer om detta kommer förhoppningsvis framöver..
//Moa

Kommentarer
Frida O säger:

Sv; jo meta berättade om J-O persson, så nu har jag ringt till Mats gällerstedt och de gick bra att jag kom dit :D nu ska jag bara snacka med ulf och kolla om vi kan fara dit å häls på :P dessutom måste jag kolla om pappa kan typ ta dit husbussen våran annars måste jag typ hitta något annat ställe :) :P

2012-05-08 | 08:27:08
Bloggadress: http://trothorses.blogg.se/
Anita säger:

Han tackar så mycket (och blev lite mallig över smickret) och GRATTIS själv! Hoppas du hittar din drömhäst! ^^



Det var inte dålig kompisrabatt! Hade jag haft någon att använda den på skulle jag nog faktiskt köpt grimman av dig. Den kändes väldigt rejäl så absolut värd priset. Jo Norrlandsponnyn blir kanske lite förvirrande ;)

2012-05-09 | 19:37:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback