Inväntar spännande besked

Kollar mejlen var och varannan minut i hopp om att olästa mejl ska infinna sig där. Det är dock inte fallet *mutter* Har många gånger täkt tanken att min hotmail kanske harspårat ut fullstäningt och helt förlorat förmågan att ta emot mejl, men.. Vad är sannorlikheten? Nä, det är nog bara att vänta lite till.. Uscha! Det är iallafall spännande beslut som ska fattas och blir det som jag vill publiceras nyheten här :)

Vill ha besked NU!! Mejlen kanske har pajjat iaf?
Underligare saker har ju inträffat förr menar jag!
//Moa
Kommentarer
frida o säger:

Sv; jao det är högerfram som spökar :/ såg inte alls bra ut i fredags. Ja hörde det men direkt man kom tillbaka till skolan så gick han, abello, lotus och hannibal med varandra och de var inte bra. För både Abello och Goj blev mobbade. :(



Ja det suger att jag inte får det! Näe de är ingen som kan/som inte är Arton.. Önskar dem kunde göra ett undantag med mig. :P Men de är ju ändå snart praktik och sedan sommarlov å då får jag köra dem mycket! :D



Men Meta sa för någon vecka sedan att dem måste kolla om mask för Goj är lite slö och inte alls fin i pälsen eller hullet. :(

2012-05-05 | 20:15:22
Bloggadress: http://trothorses.blogg.se/
Frida säger:

sv: hmm.. Hur det är möjligt? Jaa det var en bra fråga... Man handlar? x)

2012-05-05 | 22:44:31
Bloggadress: http://seriouslyfrida.blogg.se/
Frida O säger:

Sv; Jag vet inte hade tänkt Jan-olov persson men har inte fått tag på honom.. så vet inte. :/

Har du något tips för måste fixa innan nästa vecka :/



Känner mig asstressad! :( Hatar att jag suger på att fixa saker!

2012-05-06 | 23:35:25
Bloggadress: http://trothorses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback