Någon du ser upp till..

Veckans ämne igen, denna gången ska jag kort berätta om någon jag ser upp till inom travet :) Enkel match, låt mig presentera min förebild Ulf Nilsson!

 

Ulf W Nilsson vidareutvecklade mig inom travet under sista året på gymnasiet. Han visade mig travets bästa sida och konverterade mig helt till en sann travtjej (en ridtur då och då skadar ju dock inte)! Ett VG i betyg blev en stor besvikelse men när han förklarade att han, om han skulle välja någon, ville anställa mig kände jag mig stolt i hjärtat :) (även om förklaringen va den mest ologiska haha) Hans sätt att vara och hans sätt att lära ut är helt fantastiskt, han fick mig att hitta det roliga i ALLT!

Ulf har hela tiden trott på mig, stöttat mig och hela tiden försökt ge mig chansen att ta mig så långt som möjligt!

Tack!
//Moa

Trackback