Ordentlig bloggsvacka

Ja nu har det varit lugnt på bloggen ett tag tyvärr.. Har varit helt uppe i allt annat! Bland annat gjort en tårta, mkt fint. Bilder på denna kommer upp på bloggen sön/mån. Befinner mig för stunden i en liten etta inte långt ifrån gärdet i stockholm och tyvärr har jag inte bilderna med mig. Men då har ni nått att se fram emot!

Har fått mer bakslag på mina praktikplatser tyvärr.. Men mötte igår av en ren tillfällighet en galet trevlig man på Solvallas sekritariat (har numer lärt mig att komma in bakvägen på Solvalla även under tävlingar haha) som mer än gärna ville hjälpa mig att hitta en praktikplats med travanknytning! Så han tog mitt namn och nummer och skulle ringa runt till sina kontakter, toppen! Vissa travmänniskor är bra härliga. Aja, nu ska jag dra på kaffe hos mannen, diskutera lite trav kanske. Helhärligt!
//Moa

EDIT;
En kort klargörelse, mannen i det här fallet är alltså Håkan som jag då mötte i onsdags :)

Kommentarer
Sofie säger:

Vem är mannen? ;)

2012-05-17 | 16:14:41
4H-Maria säger:

You go girl!!

Jag tror att det som alltid handlar om kontakter, det brukar vara det enda som spelar roll. Så jag håller på dig! Tror att det kan bli hur bra som helst nu när du lägger till nya personer i ditt kontaktnät!!

KRAM!

2012-05-17 | 22:58:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback