Projektvecka

Jag inleder detta inlägg med att ursäkta mig för en förfärligt dålig uppdatering! Motivationen till sadelmakeriet är tillbaka igen och det känns fruktansvärt skönt!
 
Förra veckan hade skolan projektvecka med tema väggkonst. Em gammal elev som är otroligt duktig på våtformning bjöds in och höll en kortkurs i detta, mycket intressant! Dessvärre fastnade denna konst inte på mig utan gick vidare direkt efter mitt prov. Istället knåpade jag ihop en liten mobil under veckan. Tyckte den blev riktigt söt faktiskt :)
 
Ursäkta dåliga mobilbilder...
 
  
 
 
//Moa
Kommentarer
sandra säger:

Verkligen fin!
Kanske får ta och göra en dån själv, perfekt som julklapp ju :)

Svar: Tack så mycket :) Den var riktigt rolig att göra! Kanske bortsett från att skära ut alla hästarna.. jag borde tunnat ut lädret ännu lite mer innan. Mycket blodspillan haha :P Men jag är nöjd med resultatet :)
Moa Magnesten

2012-10-13 | 21:21:49
Bloggadress: http://ponnykonst.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback