Företagarkurs

Just nu är vi mitt i företagarkursen på tre veckor. Jag tycker företagande är riktigt intressant, men den här kursen är riktigt dryg. Den är också väldigt intensiv, föreläsningar mån-tors (främst förmiddagar) och övrig tid är avlagd för hemstudier (och tro mig, det är mycket hemstudier och obegripliga frågor). Finns inte så mycket att rapportera om i övrigt tyvärr. Travselen börjar bli klar så jag ska försöka lägga upp några bilder på den framöver :)
 
Jag tänkte även passa på att skriva ut att om ni inte fått svar på mejl eller liknande inom två veckor så får ni gärna skicka ett nytt. Det ramlar in massor av mejl just nu (mestadels reklam och skit), så det händer tyvärr att vissa försvinner i mängden. Jag lovar att jag ska försöka bättra mig.
//Moa
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback