Julmarknad 13e december

Äntligen kan jag med säkerhet säga att jag kommer sälja på en julmarknad i december. Närmare bestämt julmarknaden på forslundagymnasiet i Umeå den 13e december! Bordet är bokat och betalt, så nu finns ingen återvändo. Det känns faktiskt riktigt skoj att få visa upp mig och mina produkter på hemmaplan samtidigt som det känns otroligt nervöst såklart haha :)
 
Jobbar i princip varenda ledig stund med att försöka få klart allt till julmarknaden (därav dålig uppdatering här tyvärr..). Har än så länge inte så mycket färdiga produkter, men en hel drös halvfärdiga. Så man kan lugnt säga att det är dags att lägga på ett kol! Det är nog snart tid för att börja lyssna på jullåtar så man kommer i stämning ;)
//Moa
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback