Travtömmar

Sydde för några veckor sedan ett par travtömmar på beställning av min pojkvän (eftersom jag alltid klagar på att han kör omkring med fula beta-tömmar). Blev riktigt nöjd med dem och lämngtar redan till jag får sy ett par till mig själv :)
 
Tömmarna är sydda i tjockaste tärnsjöläder (fritt från krom) i hög kvalité. Handstropparna är sydda i en matchande färg i millat läder och har en syntetkärna för extra hållbarhet. Traditionellt sys "fintömmar" i ljusbrunt läder, främst på begravning användes svarta lädertömmar. Idag kan man självklart använda den färg man vill och kunden önskade ljusa tömmar vilket gör sig riktigt snyggt på tävlingsbanan.
 
Är du intresserad av att beställa ett par tömmar i samma modell? (Valfri färg)
Pris: 2000kr
 
S.s Gjermund och Robert använde mina tömmar vid unghästvisningen på Umåker 4/10-2014
 
//Moa
Kommentarer
livia säger:

Hej! Har mailat dig! :)

2014-11-12 | 21:32:23
Bloggadress: http://oangermayr.blogspot.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback