Rosa blingbling

För någon vecka sedan gjorde jag detta bedårande lilla shettisträns. Ser ganska litet ut så jag befarar att det kanske är strl minishetland snarare än shetland. Men vad gör det, det blir ju bara ännu mer sött :)
 
Ett gulligt svart träns med mjuk fodring för bästa komfort. Nosremmen är droppformad samt har en enkel kullring för att göra tränset ännu lite elegantare. Som pricken över i sitter det 19st rosa strassnitar i pannbandet.
 
 
 
Mer bilder på detta träns kommer under oktober månad.
//Moa
Kommentarer
Emma säger:

Åhh jag hade viljat haft ett sånt i ponny :O

Svar: Det går ju självklart att sy ihop ett likadant i en annan storlek ;) Vill man inte ha rosa kan man välja turkos eller äppelgrön ist på både stenar och foder :) Finns även mörkare, typ röd/rosa att ha till fodret, men tyvärr inga stenar i den nyansen. Matchar dock väldigt bra med de ljusrosa stenarna ;)
Moa Magnesten

2014-09-08 | 12:42:04
Bloggadress: http://toppponnyn.blogg.se
Madeleine säger:

Vaa har du gjort det tränset? GRYMT snyggt!

Sv: Ja visst har han *.* Han är en New Forest :)

Svar: Ja, det har jag, jag blev riktigt nöjd :D tack så jättemycket!
Moa Magnesten

2014-09-08 | 19:43:22
Bloggadress: http://madeleineanderssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback