Oförskämt bra

Sju veckor går fort när man har roligt. Helt plötsligt väntar LIAn runt hörnet. Som tur är, är jag på G. Däckel, gjord och ryggstycke är klara, likaså provexet av Viggohuvudlaget. Och appropå däckeln... Den var inne för bedömning idag och tro mig, det gick verkligen oförskämt bra! Riktigt höga poäng rakt igenom (något lägre på maskinsömmen, men jag kan inte påstå att jag och maskinen någonsin har varit sams).. Landade på 4,5/5,0 på helheten och alltså.. DET är bra, galet bra! Normalt sett brukar man ligga runt 4,0.

 
Ni har väll förresten inte missat den fina artikeln som Unga Travet skrev om mig någon vecka tillbaka? Har du inte läst den än hittar du den här :)
//Moa
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback