Snabba framsteg

I förra veckan kände jag mig stressad över att jag bara hade fyra veckor på mig att göra färdigt travselen innan praktiken. Men nu måste jag erkänna att jag inte alls känner mig stressad längre. Jag har till och med kommit på mig själv med att göra saker och ting gaalet långsam, helt i onödan! Jag ska bättra mig! Men trots min seghet är nu ryggstycket klart och likaså både QH-remmen och stropparna. Imorgon börjar jag på bukgjorden och sen är det bara själva däckeln och bossorna kvar. Så max två veckor till skulle jag tro, yey!
 
Jag bjuder på lite tråkiga mobilbilder ;)
 
 
Såhär fin är bukgjorden i dagsläget
 
Jag har haft så mycket i huvudet den senaste tiden att jag nästan helt glömde bort min mammas födelsedag som är idag. Jag känner mig som en pinsamt dålig dotter... Så till alla er som har visat intresse för att vara testperson för huvudlaget så vill jag meddela att jag lovar att jag läser igenom alla era mejl och kommer att kontakta er framöver. Men i första hand ska jag nu planera min vår så jag någon gång får tid att ta itu med ett smärre täckesberg som ligger i Umeå och väntar på att bli lagat :)
 
//Moa
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback