Tävlingsrosetter

För länge sedan gjorde jag lite reklam för en tjej som sålde tävlingsrosetter till hästar. Jag vet inte helt säkert om hon fortfarande håller på idag eller om hon har lagt den verksam på is. Men hur som helst så kom jag i kontakt med en annan tjej som också gör galet fina rosetter! Det syns att hon verkligen lägger ner tid på produkterna och varje rosett är lika perfekt! Idag finns hon enbart på facebook, men hon har lovat att inom kort lansera sin egna hemsida :) Tillsvidare hittar ni henne här.
 
Själv har jag lagt en beställning på rosetter till både mig och robert, och alltså... Dem kommer bli sååå snygga!

Gissa om jag blev lycklig när jag kunde få glitter på rosetterna! Det blir turkosa till Robert och bruna till mig..
 
Hon gör även rosetter med fastsydda band för inflätning i man (typ lyckofläta), svansrosetter samt rosetter till ryttarens/kuskens hår, och så går det ju att använda rosetterna på sina hundar också :)
 
 
//Moa
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback