Projektveckan närmar sig

Nu börjar det dra ihop sig ordenligt. Nu har halva terminen gått och nästa vecka ska jag börja på mitt gesällarbete. Det känns helt galet! Och eftersom att dem har planerat lite tokigt på skolan har vi tydligen även projektvecka nästa vecka. Vi gesäller har ju självklart inget krav att vara med, men det brukar ju vara ganska roligt att testa nya tekniker och slippa tänka på skolarbetet i fem sekunder. Denna gånger är det våtformning som gäller. Jag har ju redan varit med på en projektvecka med våtformning som tema, men det betyder ju inte att man inte kan vara med igen. Så därför har jag iallafall gjort en häst i lera som jag kan ha som form, utifall att jag nu skulle få för mig att vilja delta liksom..
 
 
Jag gjorde egentligen två, men den andra ser helskum ut. Det är ju svårt när man inte riktigt är van vid att jobba i lera, men jag tycker att denna ändå blev okej. Det blir spännande att se hur den blir vid våtformning..
 
Kommentarer
Anonym säger:

Bara undrar skulle du kunna sy ett rosa Travhuvudlag till min ponny med check? 😉

2015-12-06 | 19:55:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback